Aktualno OG sada Ogulin

Ogulinci biciklom kroz Hrvatsku

Ivan Puškarić Studio i Goran Stipetić krenuli su 14. srpnja biciklima na proputovanje po Hrvatskoj.

Ova biciklijada je u svrhu promoviranja našeg Ogulina, Hrvatske i cikloturizma, i kako naši biciklisti kažu : ” ako dragi Bog da dobro zdravlje i sreću, nadamo se odvoziti preko 2.000 km po Lijepoj našoj.” Na Facebook stranici redovno objavljuju izvješća o putovanju, a OGportal prenosi dio tih objava, ovako, u dnevničkoj formi.

16. srpnja u 16:41 ·
Izbiciklrali smo treći dan turu od 130 km > Vrpolje – Vinkovci – Tovarnik – Vukovar – Osijek. U Vukovaru smo posjetili mjesta stradanja hrvatskih branitelja, te obišli Vodovodni toranj, križ na Dunavu, groblje tenkova. Putem smo uživali u zasađenim poljima sa suncokretima, kukuruzom, vinovom lozom, velikim voćnjacima jabuka i raznih drugih kultura.

16. srpnja u 23:24 ·
Goran Stipetić je dobro, rekao je doktor na hitnoj u Osijeku i može sutra nastaviti bicikliranje prema planu od Osijeka do Đurđevca. Kod male brzine, kotač bicikla je upao u prazninu tračnica na pružnom prijelazu, te je Goran zajedno s biciklom pao na lijevi lakat ne ispuštajući mobitel iz ruke.

17. srpnja u 21:23 · Djurdjevac ·
Četvrti dan našeg bicikliranja po RH: Napustili smo Slavoniju puni dojmova i stigli u Đurđevac ispedaliravši 183 km. Sutra okrećemo pedale prema Krapini

18. srpnja u 21:49 ·
Uspješno smo odvozili i peti dan od Đurđevca do Krapine. S nama je vozio od Koprivnice do Varaždina naš prijatelj Anđelko Horvat, te nas vodio kroz barokni grad Varaždin. Dalje smo nastavili zagorskim bregima prema Krapini gdje smo se našli s bračnim parom Sandrom i Nenadom Majerić koji su nas počastili večerom.

19. srpnja u 22:28 ·
Na današnjem šestom danu bicikliranja po Hrvatskoj, na ruti Krapina – Vrbovsko, priključio nam se u Samoboru naš prijatelj biciklista Josip Šprem, počastio nas ručkom i pićem, te vozio s nama do Karlovca. Ovime smo odvozili sjevernu Hrvatsku u dužini od oko 1000 km uz granice sa susjednim zemljama. Nastavljamo dalje vožnju prema planu.

21. srpnja
Krenuli smo biciklima nakon jednog dana odmora na sedmu dionicu od Vrbovskog do Kropinjaka u sjevernoj Istri. Stali smo na kavi u Skradu u društvu ove mlade dame, Tee, Goranove kćerke. ? Puno hvala biciklistici Boži kod koje smo ostavili bicikle uzevši dan odmora.